marca 02, 2016

Nový kvíz a správne odpovede týždňa s CooBoo :)

Mám pre vás poslednú dávku správnych odpovedí z trojtýždňovej súťaže. Dnes sa dozviete správne odpovede od CooBoo. Týždeň s CooBoo bol pre vás najťažší. Pri týchto otázkach som spravila aj výnimku a dala som vám k dvom otázkam obrázkovú nápovedu.

Ako v predošlých dvoch prípadoch, spravila som kvíz aj k otázkam od CooBoo. Nech si to môže skúsiť aj ten, čo sa nezapojil do súťaže, ale aj pre tých, čo sa zapojili. Môžu si to skúsiť ešte raz.
Opäť chcem pripomenúť, že otázky nie sú na 100% rovnaké ako boli v súťaži, lebo celé znenie niektorých úryvkov z knihy, mi program na testy nezobral. Musela som ich trocha skrátiť.

Nech sa páči, tu je malý kvíz plný správnych odpovedí.

Ešte stále sa vám to zdá byť také ťažké?

2 komentáre:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...