marca 25, 2015

Perfect couple 1. kolo - Mercy + Adam vs. Mr. Darcy + Elizabeth

Od posledného duelu sme sa už dvakrát vyspali a to znamená, že je čas na ďalší. Duel, ktorý bol na mojom blogu naposledy, bol pre mňa zatiaľ najťažší.  Ale nakoniec som si vedela vybrať, ktorý pár mám radšej a o to viac ma teší, že väčšina z vás zdieľala môj názor. I keď povedať, že to bolo tesné, nie je dosť výstižné. Will s Tessou zvíťazili iba o jediný hlas nad druhou dvojicou tieňolovcov, Jacea a Clary.
V prípade duelu z druhého blogu, mi bolo v podstate jedno kto vyhrá. Vám to jedno nebolo a zvolili ste si za víťazov Travisa a Abbey. Tí nekompromisne porazili nevinnú Anu a kontrolou posadnutého Christiana. Toto asi nemal celkom pod kontrolou. ;)

Dnes proti sebe nastúpia dve absolútne odlišné dvojice. Mercy s Adamom proti Mr. Darcymu s Elizabeth. Sama som zvedavá kto to vyhrá. Bude to literárna klasika alebo moderné fantasy dielo?
Ja v tom mám jasno. Rozhodne Adam s Mercy. Pýcha a predsudok je skvelé dielo, ale pán Darcy ma nikdy veľmi nebral.
Na blogu Svet kníh vás čakajú Wendy s Lokim a Juliette s Warnerom. Tu mi nastal menší problém s rozhodovaním. Obaja páni si ma v knihách získali a obe dámy by som prefackala. A vyber si potom :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...