februára 11, 2015

Piatková anketa

Niektorí z vás si už určite všimli novej ankety na bočnom panely a z názvu ste pravdepodobne pochopili k čomu slúži. V pozadí jej vzniku sú aj iné veci, ktoré by som vám rada prezradila.

Ako som už spomínala aj na FB stránke tohto blogu, nie vždy sa mi chce napísať na každú prečítanú knihu recenzia. Lenže časom mi je trochu ľúto, že som vám tú úžasnú knihu viac nepriblížila alebo neupozornila na knihu, ktorá sa mi nepáčila.
Takých kníh sa mi za ten dlhý čas nazbieralo už mnoho a keď som sa konečne rozhodla že o nich musím napísať, nevedela som sa rozhodnúť ktorú.

Potom ma napadlo elegantné riešenie ako sa z toho vymotať a ešte zaviesť novú a dúfajme pravidelnú rubriku. Anketa s rôznymi knihami bude na blogu stále. Meniť ju budem v prípade potreby. Od vás by som chcela, aby ste si každý týždeň vybrali jednu knihu, na ktorú by ste si radi prečítali môj názor. Ak uvidím záujem z vašej strany, budem sa snažiť recenzie písať každý týždeň v piatok, prípade cez víkend. Počnúc tým budúcim. Ak sa to neujme, tak to budem robiť aj tak, ale asi nie s týždňovou pravidelnosťou, ale mesačne.

Nech sa páči, kto máte záujem hlasujte, ja budem len rada. Do skončenia prvej ankety máte ešte 8 dní. Som zvedavá, ktorú knihu mi prichystáte. Niektoré som čítala už dávnejšie, tak mám trochu obavu. :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...