februára 12, 2015

Moja kúzelná knihovnička - ročné porovnanie


Začiatkom minulého roka som sa zapojila do projektu Kúzelná knihovnička, ktorý si vymyslela Abyss. Spravila som aktuálnu fotku vtedajšieho stavu mojej knižnice a mala som porovnať, ako sa mi v priebehu roka alebo pol roka zmenila.

V mojom prípade je zmena určite viditeľná, len ju nemôžem porovnať s minulým rokom. Na prvý pohľad neuvidíte koľko kníh mi pribudlo, ani či ich mám inak usporiadané. Moja knižnica sa totiž zmenila úplne. Celkom nový nábytok a ešte stále to nie je komplet. Keďže, nemôžem porovnať ako sa mi zmenila knižnica, tak sa aspoň pozrite ako som ju vymenila :)
O ďalšie, a teraz už normálne porovnanie, sa tentoraz pokúsim skôr ako po roku ;)

Stará knižnica
Túto detskú stenu som predala a dúfam, že teraz robí radosť niekomu inému.
Pred rokom som mala predsa len menej kníh a zoradené podľa vydavateľstva. Teraz mám veľa poličiek a každú inde, tak by mi to išlo asi ťažko.





Nová knižnica
Knižnicu naspodku, som dostala od MT nábytok. Keďže som mala predtým bledý nábytok, teraz som chcela zmenu a preto som si vybrala takúto tmavú. Police vľavo a hore sú zvlášť. Tie som už doma mala a presne mi k sebe zapasovali. Knihy mám zoradené tak všelijak. Prvotný plán bol, usporiadať ich podľa žánru. Lenže, to je veľmi ťažké ako sa ukázalo. Môžete vidieť, že tá stredná knižnica je už úplne plná, a keď mi pribudne kniha k niektorej sérií, musím jej urobiť miesto, a tak pomeniť iné. Začarovaný kruh. Už som premýšľala, že by som si to skúsila dať podľa farby, ale to by som asi nezvládla. Na niektoré veci som trochu puntičkár a nevedela by som sa zmieriť s tým, že by som nemala knihy zo série pri sebe. Už teraz mám čo robiť, aby som predýchala, že nemám všetky knihy od jedného autora pri sebe. V každom prípade, budem to musieť čochvíľa celé prerobiť. Na niektorých miestach ich mám veľa, že musia byť aj v dvoch radoch a niekde zas málo, no celé zle. Keď mi teraz pribudnú nové knihy, naozaj neviem, ako ich tam zakomponujem, aby mi to sedelo. :D Najskôr asi zruším jednu policu vľavo, kde mám momentálne parfumy, a potom aj tú hore pri televízore. Ten by som dala najradšej tiež preč, lebo ho vôbec nepoužívam. Má už chudák asi 100 rokov, ale stále ide ako nový a je mi ho ľúto dať preč :D
Potom tu mám ešte túto zašitú policu na opačnej strane izby, než zbytok knižnice. Ide ma roztrhať, že ich nemám po kope, ale už sa mi tam nikde nezmestila. Jedine, ak by som dala preč ten televízor. Chudáčik, asi fakt pôjde na večnosť. Teraz je schovaná hneď za dverami do izby. Je na nej veľa nevyužitého miesta, ale je mi ľúto dávať tam knihy. Musela som tam ale nejaké dať, tak som vybrala tie s anjelskou témou, keď už som to radila podľa žánrov. Lebo tie moc nemusím. Tých mi nie je ľúto, že sú tam skryté. Až na ten vrchný rad. Svůdnu sériu zbožňujem :)

Máte nejaké nápady ako by som mohla knihy zoradiť? A čo vy, podľa čoho si radíte tie svoje?
Chceli by ste vedieť, aké knihy sa skrývajú v jednotlivých poličkách? Nefotila som to, lebo by toho bolo naozaj dosť, ale ak by vás to zaujímalo, rada to urobím. ;)

4 komentáre:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...