októbra 31, 2014

OBRÁZKOVÁ SÚŤAŽ!!!

Ahoj všetci. Ako som už nie raz spomínala, že v robení a upravovaní obrázkov som absolútne nemožná, preto sa opäť musím obrátiť na vás.
Nebojte, vaša ochota pomôcť neostane bez odmeny. Najprv som chcela len pekne poprosiť, či by sa niekto nenašiel čo by to urobil pre dobrý pocit, ale už aj tak som vás veľmi dlho zanedbávala a ešte vás aj takto zneužiť, by odo mňa nebolo vôbec pekné. Už aj tak som dlho plánovala nejakú súťaž a takto spojíme aspoň príjemné s užitočným.

Ako si to predstavujem
Chcela by som od vás spraviť HEADER môjho blogu.
V podstate to nechám celé na vás, len s malými pripomienkami.

  • Nechcela by som to veľmi veľké, že keď si rozkliknem stránku, tak cez celý monitor budem mať obrázok. Neviem aké sú to miery, ale vy určite budete vedieť.
  • Tiež by som uvítala niečo jemnejšie. Obrázky mačiek nie sú podmienkou, ale vôbec nevadí ak sa tam objavia. Kludne to môže byť len ozdobne spravený názov. Je to na vás.
  • Nemusíte sa držať farieb ktoré mám na blogu. Všetko to nakoniec prispôsobím víťaznému obrázku.
Čo za to?
To je dobrá otázka. Čo také by ste chceli? Predpokladám, že knihu. Mám taký nápad, že sa s víťazom na cene dohodnem. Buď si vyberie knihu podľa vlastného výberu do 10 €, alebo ponúknem niečo, čo už mám doma a rada by som to posunula ďalej. Alebo čokoľvek iné, čo má spojitosť s knihami a práve to potrebujete.
Víťaz bude len jeden.
Súťaž bude trvať od dnes 31.10. do 16.11.2014



Svoje výtvory posielajte na mail 
madzga@centrum.sk

ĎAKUJÉÉÉM!!! :D

2 komentáre:

  1. Aj ja, žiaľ ona mňa nie :D V tomto som absolútne ľavá. Preto musím žobrať pomoc od takých šikovných ľudí ako si ty :) Už sa teším na tvoj výtvor :)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...