júna 16, 2014

Bloger TAG

Podobný TAG som už absolvovala a najprv som sa nechcela zapojiť, ale keď už som bola nominovaná, tak teda niečo skúsim zo seba dostať. Dúfam, že sa nebudem opakovať.

Rozhodla som sa, že to spravím trocha inak, respektíve to neurobím presne tak, ako by som mala. Vzhľadom na to, že nemám čas vymýšľať nové otázky a ani by som nevedela, ktoré blogy menovať z tých čo to ešte nerobili, tak len odpoviem na otázky, ktoré som dostala. Ja už žiadne nové robiť nebudem. Hádam to nikomu nebude vadiť.
Mati, ja viem, že tebe to vadiť nebude, konieckoncov, máš to na svedomí ty, že si teraz lámem hlavu nad otázkami :)

O čo ide?
1. Povedz o sebe 10 vecí.
2. Odpovedz na 10 otázok blogera, ktorý ťa nominoval.
3. Nominuj x blogerov.
4. Vymysli 10 otázok pre nominovaných.
5. Informuj blogerov o nominácii.


10 veci o mne

  1. Mám 4 ročnú fenku zlatého retrievera. Volá sa Kiara.
  2. Zbožňujem hudbu a tanec
  3. Neviem si predstaviť existovať bez mliečnych výrobkov. Za syr aj život :)
  4. Topánky na vysokom opätku sú mojou nočnou morou :)
  5. Baví ma práca s vlasmi. Účesy, farbenie a pod. 
  6. Práca s vlasmi ma baví, ale mám fóbiu niekoho ostrihať :) Desím sa toho, že by som to pokazila :/
  7. Taktiež rada líčim, ale na sebe make-up nemusím
  8. Som možno trochu introvert, ale mám chvíle, kedy som divoká a potrebujem byť stále v spoločnosti
  9. Ak mi niečo nejde, neprestanem až kým to nie je 100%
  10. Som antitalent na jazyky a to ma strašne štve 

Otázky od Mati, ktorá ma nominovala

1. Obľúbená pizza?
Jednoznačne quatro formaggi, alebo lososová. Tú si dávame s kamarátkou. Je to taká naša tradícia, vždy keď príde domov) 
2. Aký máš názor na českých a slovenských autorov? 
Ak mám byť úprimná, veľmi ich nečítam, ale z tých pár čo som už prečítala, sa mi väčšina páčila. Veľmi rada si prečítam tvorbu mladých nádejných autorov. Konkrétny dôvod, prečo mám radšej zahraničnú tvorbu, nemám. Je to len o zvyku a možno tým, že je to iný život a mentalita ľudí než na Slovensku. Tu žijem, tu to poznám.3. Obľúbený seriál?
To je ťažko povedať. Už ich bolo veľa a mení sa to od toho, čo práve pozerám a na čo som sa namotala. Teraz momentálne frčím na The 100, The Big Bang Theory a Arrow
4. Obľúbený film?

Obľúbený nemám, ale mám rada historické filmy, fantasy, drámy...proste všetko, okrem paródií a komédií.
5. Obľúbená farba? 

Fialová alebo modrá6. Adrian Ivashkov, Alexander Barrington, Will Herondale alebo Tobias Eaton? 
Si robíš zo mňa srandu?!!! Mohla si dať takúto otázku? Odmietam odpovedať. Dosť, že sme ich museli rozdeliť v Mr. Perfect. Ako by som mohla vybrať len jedného? Ale poviem ti, ktorého z týchto štyroch môžem najmenej. Bez Tobiasa by som to prežila ;)7. Prečo si začala s blogovaním? 
Vieš, že ani neviem. Raz sme sa na nočnej s Anndy nudili a skúsili sme si len tak zo srandy spraviť blog. A sranda trvá do dnes :D Nebolo to vôbec plánované, svedčí o tom aj názov ;)8. Čoskoro sú prázdniny. Ako ich plánujete stráviť?
Vzhľadom na to, že už nie som študent, tak určite pracovne. Ale mám v pláne spraviť si výlet do Anglicka za kamarátkou, takže asi tak. Len to bude až po lete. Chcem si to dať ako darček k narodeninám, ktoré mám v septembri.
9. Narodili ste sa pod šťastnou hviezdou a dostanete list z Rokfortu. Akú fakultu by ste si vybrali? 

To je jasné že chrabromil. Všetci cool ľudia boli z chrabromilu :D10. Čo akurát čítaš?
Momentálne mám rozčítanú Stacey Kade - Medzi nebom a zemou a Patricia Briggs - Spálená mrazem

4 komentáre:

  1. Tretí fakt máme spoločný heh :D syrové korbáčiky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som tiež rozmýšľala, že ten tag už ďalej neposuniem, ale potom ma napadlo, že pár ľuďom by to mohlo chýbať :D
    Tiež milujem syry a teraz viem, komu mám dať vedieť, keď ma nebude mať kto nafarbiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Stačí povedať a nafarbím ťa ako len chceš :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...