mája 25, 2014

Mr. Perfect 2014 - 8. duel: Alexander Barrington vs. Pán Darcy

Posledný deň v týždni a spolu s ním aj posledný duel prvého kola. Na tento duel sa obzvlášť teším, lebo v každom je jeden môj miláčik. Pene verím, že ich podržíte a svojimi hlasmi posuniete ďalej. Inak musím vás pochváliť ako dopadol minulý duel. Najprv to vypadalo, že väčšina hlasovala len za herecké obsadenie seriálových spracovaní a nie za knižné postavy, ale nakoniec sa to obrátilo. Mňa ste potešili, ale moju kolegyňu už veľmi nie.

Tento raz sa  tu stretnú dvaja naozaj silní, knižní hrdinovia. Som na to zvedavá.

U Mati to bude neodolateľný a po všetkých stránkach úžasný Adrian Ivashkov (Upírska akadémia) s hrdinom, ktorého vôbec nepoznám, ale určite stojí za to, keď sa prebojoval až sem, Bones (Noční lovci) 

8 komentárov:

  1. Konecne lahke suboje :D Fitzwilliam Darcy!!!! ♡♥♡♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, že ľahký súboj na výber obľúbenca, ale nesúhlasím s tvojim nadšením. Ja som navždy oddaná Alexandrovi ;)

      Odstrániť
  2. Toto je ťažké, Darcy je úžasný, ale Alexander je vojak! (moje dôvody sú niekedy úžasné :D )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je jedno aké máš dôvody, hlavne ak je výsledok dobrý. Ak si hlasovala za Alexandra, tak je to viac než výborné ;)

      Odstrániť
  3. Ale prosím Vás....Darcy vyhráva nad Alexandrom? to ako vážne? ech,..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja verím, že je to len prvotný ošiaľ a nakoniec ho Alexander prevalcuje na plnej čiare. ;)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...