júla 01, 2013

Po stopách blogerov


Ahoj  všetci, ako si užívate prvý oficiálny prázdninový deň? Je to fajn pocit nemusieť ráno vstávať do školy, však? Aj ja sa vám ho pokúsim ešte o trochu zlepšiť súťažou o skvelé ceny.

Myslím, že táto súťaž nebude pre vás žiadne prekvapenie, keďže som ju už nejaký čas dokola omielala. Nemala som v pláne to veľmi obkecávať, ale nedá mi, aby som k jej ťažkým začiatkom nepovedala pár slov.
Keď som o súťaži zverejnila článok s otázkou, či sa ku mne niekto pridá, veľa ľudí sa neprihlásilo. Aby som bola úprimná, nikto. Keď už som začala veriť, že to ostane len na mne, konečne sa ľady prelomili a našli sa prví odvážlivci, až sa nás nakoniec zozbieralo 6 a práce na súťaži sa mohli naplno rozbehnúť. Týmto, sa chcem moc, moc, moc, poďakovať dievčatám, ktoré sú v tom so mnou, za ich odvahu, trpezlivosť a ospravedlniť sa za preplnené mailové schránky z nespočetných emailov. Od banneru, cez názov, až po najmenšie detaily, každá priložila ruku k dielu a súťaž je na svete. Veľká vďaka, dievčatá!

O čo v "Po stopách blogerov " ide?

  • 6 blogov a na každom je ukrytá jedna otázka. Samozrejme, aj na tom našom ;)
  • Otázku nájdete v recenzií na niektorú z kníh od Albatros Media/CooBoo. Na našej stránke medzi recenziami, som vám všetky od Albatros Media označila písenom A, aby sa vám to lepšie hľadalo. 
  • Správnu odpoveď potom zapíšete do formulára nižšie. Formulár môžete vyplniť len raz, tak POZOR, aby ste ho nevypĺňali na každom blogu zvlášť.
  • Súťaž je otvorená pre Slovákov i Čechov
  • Víťazi budú DVAJA! Jeden slovenský a jeden český.
  • Víťaz môže byť ten, kto odpovie na všetky otázky správne, alebo bude mať najviac správnych odpovedí.
  • Vyberiem ich pomocou random.org
  • Jedinou podmienkou súťaže je, byť fanúšik Albatros Media na FB.
  • Súťaž trvá od 1.7. - 14.7.
  • Výhra je kniha podľa vlastného výberu od spoločnosti Albatros Media. Zároveň, za poskytnutie výhry do súťaže, veľmi pekne ďakujem.
Blogy na ktorých treba hľadať otázky:

  1. Lyn von Nightlight
  2. Daydreamer´s world
  3. Yours Fantasy
  4. Books parts of my life
  5. Knižné Nebo



Ak sa vám naša súťaž páčila, budeme rady, ak o nej dáte vedieť na svojom blogu, či konte na sociálnej sieti.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...