marca 13, 2013

Hádaj kto som! 3.kolo (odpovede)

A je to tu. Posledná várka správnych odpovedí na súťaž Hádaj kto som! Teraz, keď už poznáme všetky správne odpovede, všetkých víťazov, vyhlasujeme oficiálny koniec tejto súťaže. :( Bude nám smutno, lebo vymýšľanie týchto otázok nás extrémne bavilo. Ako vždy chceme pripomenúť, že otázky v tomto teste nie sú v rovnakom znení ako v súťažnom formulári, lebo sa sem nezmestili v tej istej forme.

2 komentáre:

  1. Váhanie nie je 2. časť Mercy falls? Nehovorila sa, že sa budú brať do úvahy iba 1. dieli v sériách, lebo nie každý má všetko prečítané? Vedela som, že to je z Mercy falls kvôli tým teplotným výkyvom, ale netušila som meno, keďže som 2. diel nečítala.
    No každopádne skvelá súťaž, len nemám prečítané všetky diela, ktoré boli spomenuté v kolách 8) to musím napraviť 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, hej, Váhanie je 2. časť. Tu sme sa trocha sekli a mrzí nás to. Vôbec sme si to neuvedomili. Až teraz, keď sme robili test so správnymi odpoveďami. :(

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...