januára 02, 2013

Ocenenie blogerov 2012: Tipni si víťaza!

Tento článok  tu už mal byť včera, ale nedostala som sa vôbec k internetu. A vlastne som sa nedostala vôbec k ničomu,  ako každý rok 1.1. :D Určite viete, čo tým chcem povedať. Ale to sem nepatrí. Preto moc ďakujem a som rada, že STORMY nezaváhala a súťaž Tipni si víťaza zverejnila a nenechala vás čakať, tak ako ja. Je úžasná, čo poviete?

Pýtate sa o čom to celé je? Je to veľmi jednoduché. Z každej kategórie, sme vybrali tri blogy s najvyšším počtom hlasov a vy si budete musieť tipnúť, ktorí z nich mal najviac bodov. Za každí správny tip získavate 1 bod/vstup. Pri zapojení do súťaže, získavate automaticky tiež 1 bod/vstup.

Dlho sme vás naťahovali s cenami a vy vôbec netušíte, či sa vám oplatí súťažiť. Môžem vám povedať, že naozaj oplatí. Určite to nie je strata času. Ale čo vám tu ja budem hovoriť. Presvedčte sa sami.

Vydavateľstvá, ktoré venovali úžasné ceny.
http://www.albatrosmedia.sk/
http://www.slovart.sk/
http://www.fragment.sk/
Ceny od Albatrosu:
  • pre hlasujúcich: Delírium, Črepiny duší, Nadpozemská, diárik
  • pre súťažiacich: Draki 1+2+diárik, Tigrova kliatba 1+2+diárik
  • pre každého blogera výhercu: kniha v hodnote do 15€ z ich stránky

Ceny od Slovartu:
  • pre hlasujúcich: 3 knižné balíčky po 2 knihy
  • pre súťažiacich: 2 knižné balíčky po 2 knihy
  • pre výhercu kategórie Zajko roka po vzájomnej dohode medzi vydavateľstvom a blogerom, možnosť získania kníh na recenziu (aka spolupráca =))

Ceny od Fragmentu:
  • Krásni a mŕtvi - Jonas
  • V zajatí snov - Osudové rozhodnutie
  • Mrazivé leto
  • Ríša temnoty - Tajomstvá upírov
  • Čierny sneh
  • Desivé splynutie - Očami vraha
  • Erebos
Paráda však? Vravela som, že sa to opaltí. Týmto by som chcela poďakovať úžasným  vydavateľstvám, ktoré tento náš projekt takto štedro odmenili. Ste skvelé!

Poponáhľajte sa tipovať, aby ste to neprešvihli. Súťaž trvá len do sobotňajšej polnoci.

Keďže tipovať môžete len s troch najlepších v každej kategórií, chcela by som zagratulovať aj ostatným, ktorí sa umiestnili nižšie. To čo robíte, robte aj naďalej ako doteraz, lebo každí jeden hlas, ktorý vám prišiel, len dokazuje, že to má zmysel. A nabudúce, to môže byť práve váš blog, ktorý sa umiestní medzi najlepšími. 
A aby ste vedeli koho sa to týka, Stormy a pravdaže aj Madžgy, zverejnia zoznam všetkých nominovaných, aby sme vás potešili a motivovali k ďalším úspechom.

A teraz hurá do toho :D





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...