apríla 28, 2012

Neverím :D


Neviem, čo sa stalo slovenským televíziám, ale už bolo na čase. Konečne sa ako tak rozbehli a začali dávať aj novšie seriály pre mladých a nie len to isté dookola. Pred chvíľou som zazrela reklamu na Markíze, že od 13. mája sa môžeme tešiť na Klamárky (Pretty Little Liars). Tie nám totiž nahradia Upírske denníky, ktoré sa už pomaly, ale isto končia a tretia séria určite tak skoro nebude.
Aj keď som tento seriál už videla, (niekoľko krát) rada si ho pozriem znova a tentoraz pre zmenu aj v rodnom jazyku. A čo vy? Budete to tiež sledovať?
Hrozne som zvedavá na ten dabing, čo budú mať dievčatá. Na jednej strane sa teším a na druhej mám veľké obavy.

3 komentáre:

  1. videla som prvú sériu a časť druhej, no rozhodne sa teším..aspoň budem mať v nedeľu čo robiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to síce super, ale určite to pozerať nebudem. Telku veľmi nesledujem a som zvyknutá na originál = dabing ma bude neskutočne iritovať, tak ako pri VD :) Každopádne je to skvelá správa a myslím si, že slovenskí diváci sa majú načo tešiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som videla iba prvú sériu, ale ktovie, možno si to pripomeniem a budem pozerať ďalej.:) Ale zväčša pri seriáloch nevydržím dlho.:P Výnimkou je iba Glee & TVD, čo pozerám s titulkami.:)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...