februára 27, 2012

Nepremeškajte zľavy na knižných portáloch...


Knižné portály Martinus a Gorila si pripravili pre čitateľov v tomto mesiaci zaujímavé zľavy. Niektoré diela naozaj stoja za to...tak ich dávam na blog, keby mal niekto záujem, aby ste si potom netrieskali hlavu o stenu, že ste to nestihli...:-)

Na Gorile natrafíte na "výpredaj s IKAROM", kde nájdete diela od autorky Andrei Cremerovej, 1. a 2. diel trilógie o vlkolakoch.  Nočný tieň za neuveriteľných 4,59 €67%), Prekliatie vlkov 4,99 € (zľava 61%)  . Mne osobne tieto dve knihy chýbali doma na poličke, takže som neváhala...
Z vydavateľstva FRANGMENT SK ešte nájdete na portáli zlacnený titul od Christophera Paoliniho Eldest, 2.diel Dračích jazdcov,  za 10.99 € (zľava 40%).


PLATÍ DO 29.02.2012 (akcia už neplatí)
Na Martinuse nájdete taktiež zľavy, konkrétne s vydavateľstvom TATRAN. Titul Krátky druhý život Bree Tannerovej od spisovateľky Stephenie Meyerovej v cene 10,29 € (zľava 20%)
PLATÍ DO 29.02.2012 (akcia už neplatí)
Pred istým časom som na blog dávala príspevok "výpredaj s Martinusom" a ten stále pokračuje, konkrétne s vydavateľstvom IKAR. Hodila som to sem do pozornosti znova, pretože tie akcie siahajú až do výšky 70% a bola by škoda, si ich nechať ujsť. 
Medzi množstvom titulov nájdete napríklad Som číslo štyri od spisovateľa Pittacusa Lora, cena 3,87 €, Nenásytná od Meg Cabotovej v cene 3,87 € a Inkarceron, Catherine Fisherová, 3,57 € .

Tak pekne šup šup za počítač naplniť internetové nákupné košíky.
Do zľavenia - priatelia......:-)

5 komentárov:

  1. Toto je super clanok, v minulosti ma uz parkrat mrzelo, ako som premeskala paradne zlavy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No mňa akurát tieto zľavy vedia pekne naštvať, keď si predstavím za aké ceny som tie knihy kúpila predtým!!!..:-( Tak nech majú za mňa aspoň iní radosť...:-D

      Odstrániť
    2. no zas aj ja som si nocny tien a prekliatie vlkov pekne kupila za plnu cenu, ale raz za cas sa mi podari vychytit aj nejaku akciu :D

      Odstrániť
    3. no konkrétne tieto dve som nemala...:-D ale všetky ostatné áno...:-) A ešte si pamätám na upírsky týždeň na Martinuse...skoro ma vykotilo...meškala som 1 deň!!!

      Odstrániť
    4. Ja som zasa využila pred pár mesiacmi akciu na Hry o život na všetky tri diely a teraz si trieskam hlavu keď vidím to nové krásne vydanie. :(

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...